Szkolenia realizowane przez Fundację bazują na wieloletnim doświadczeniu trenerskim i coachingowym. Specjalizujemy się w kompetencjach „miękkich”, zasobach interpersonalnych. Adresatem szkoleń są podmioty z obszaru edukacji ,działy sprzedaży, promocji i marketingu.
Zapraszamy dyrektorów szkół i przedszkoli do projektu szkoleniowego zatytułowanego „Wszystkie zasoby masz w sobie” w ramach którego oferujemy cykl spotkań o tematyce dostępnej poniżej:
Obszary tematyczne szkoleń:
Każda funkcja kierownicza wymaga określonych predyspozycji, skutecznego sposobu zarządzania, oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Praca z ludźmi wymaga ogromnej dawki motywacji, empatii ale także odpowiedniej komunikacji, asertywności i konsekwencji w podejmowaniu decyzji.
Każdy kto zarządza zespołem wie, jaką ilość energii poświęca na swoja pracę. Okazuje się, że ta właśnie energia stanowi jeden z elementów nie tylko skutecznego zarządzania ale przede wszystkim warunkuje automotywację, wzmacnia pewność siebie, daje siłę i moc. Szkolenie „Mam tę moc…”pokazuje w jaki sposób dzielić się tą energią, jak jej nie tracić i gdzie ładować akumulatory.
Podczas spotkania prowadzonego metodami warsztatowymi słuchacze poznają typy energii, źródła mocy w pracy lidera, dowiedzą się jak zrównoważyć emocje i pobudzić logiczne myślenie. Wzmocnią poczucie własnej wartości oraz pewności siebie.
Warsztat został wzbogacony o techniki i narzędzia służące poprawnej komunikacji gdzie asertywność i wyznaczanie własnych granic są niezbędnym elementem skutecznego zarządzania. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli okazje doświadczyć własnej wizji w procesie zarządzania, budowania celu oraz spojrzenia na samego siebie z innej perspektywy.
Największą korzyścią szkolenia jest „zatrzymanie się” i sięgnięcie do samego siebie, co pomaga „budować mosty a tym samym burzyć mury”.
2. „Kto zajął Moje miejsce?”
Szkolenie dotyczy pracy nad własnymi uczuciami, emocjami i poszukiwaniem samego siebie w samym sobie. Uczestnicy będą mieli okazję zmierzyć się z własnymi marzeniami, potrzebami, pragnieniami. Nauczą się jak dostrzegać własne ograniczenia, jak projektować własną przyszłość i w jaki sposób realizować samego siebie.
Między marzeniem a działaniem zawsze jest dużo pustego miejsca – podczas szkolenia uczestnicy nauczą się jak i czym to miejsce wypełnić.
Zajęcia są przygotowane w taki sposób aby każdy mógł doświadczyć własnych zasobów i możliwości i wiedział jak je wykorzystać do spełniania swoich marzeń i realizacji celów. Największą wartością szkolenia jest możliwość dowiedzenia się czy to, co robię to realizacja samego siebie czy celów innych osób. Czy „krzesło na którym siedzę” to moje krzesło, czy być może siedzi na nim ktoś inny? A może to nie jest moje miejsce?
3. „Dobre i złe na S…” Stres, strach, smutek czy szczęście, siła, sukces?
Szkolenie, które może obronić uczestników przed konsekwencjami długofalowego, permanentnego stresu.
Uczestnicy zapoznają się z przyczynami i źródłami napięć. Będą mieli możliwość poznania technik relaksacyjnych, ćwiczeń oddechowych oraz dobrych sprawdzonych rozwiązań do walki aby oswoić własny stres. Dowiedzą się w jaki sposób reaguje nasze ciało na bodźce psychiczne i w jaki sposób próbuje się bronić przed sytuacja stresową.
Szkolenie pomoże uczestnikom zrozumieć w jaki sposób można poradzić sobie z negatywnymi uczuciami, skąd czerpać siłę i w jaki sposób osiągnąć sukces, jednak nie da gotowych rozwiązań, bo są one indywidualne i zależą od danej osoby.
Największą wartością szkolenia jest uzmysłowienie uczestnikowi faktu, że należy zawsze słuchać sygnałów płynących z naszego ciała. To między innymi, profilaktyka przed chorobami psychosomatycznymi.
4. „Otwórz te drzwi!”
To szkolenie poświęcone jest refleksjom nad własnymi wartościami, sztuką pokory i możliwościami jakie daje nam każdy dzień. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie prezentować siebie i negocjować, jak poszerzać własne horyzonty i jaką moc maja zwykłe i niezwykłe pytania. Podczas szkolenia uczestnicy będą mieli szansę przyjrzeć się pracy z wyobraźnią, zastosować techniki wizualizacyjne i poznać wiele innych ciekawych rozwiązań i metod służących rozwojowi. Poznają pułapki myślenia oraz przekonania, które ograniczają w działaniu. Odkryją własną strategię sukcesu i zobaczą czy konieczna jest zmiana i możliwość wyjścia ze strefy komfortu.
Najważniejszą wartością szkolenia jest umożliwienie uczestnikom przyjrzenia się własnej naturze i odnalezienia źródeł życiowej satysfakcji.
5. „Po co człowiekowi człowiek?”
Szkolenie poświęcone jest relacjom z innymi ludźmi. Czym są relacje, jak je budować, jak je wspierać? Co zrobić aby obronić się przed manipulacją, wywieraniem negatywnego wpływu, naiwnością i wykorzystywaniem związanym z wygórowanymi oczekiwaniami? Jak bronić się przed ludźmi, którzy zabierają nam naszą energię i siłę?
Co to jest autorytet, jak go budować i wspierać. Jak szanować siebie i innych. Jak radzić sobie z konfliktem, oceną i krytyką/. Czyli wszystko o tym co związane z współżyciem z ludźmi na różnych płaszczyznach życia zarówno w sferze prywatnej jak i zawodowej.
Wartością szkolenia jest możliwość przyjrzenia się własnym relacjom z innymi ludźmi oraz wyciągnięcie wniosków gdzie potrzebna jest zmiana, nawiązanie a może uśpienie niekorzystnych relacji.
Obszary tematyczne szkoleń:
Szkolenie „Kluczowe Kompetencje sprzedaży” zawiera w czterech przedstawionych modułach połączenie wiedzy i umiejętności sprzedażowych (kompetencji „twardych”) oraz wiedzy i umiejętności coachingowych („kompetencji miękkich”)
Każdy moduł szkolenia pokazuje uczestnikom trzy podstawowe obszary, które warunkują skuteczność sprzedaży. Są to kompetencje kluczowe: wiedza na temat oferowanych przez handlowców produktów, umiejętności sprzedażowe oraz postawy niezbędne w procesach zarządzania własnym potencjałem handlowym.
Szkolenie w takim ujęciu pozwala zwiększyć skuteczność sprzedaży. Wpływa na budowanie lepszych relacji z klientami. Pokazuje w jaki sposób radzić sobie z obiekcjami klientów. Wskazuje w jaki sposób zarządzać sobą i własnymi zasobami w procesie sprzedażowym.
Najważniejszą wartością szkolenia jest zmiana, rozumiana jako najważniejsza przewaga konkurencyjna – którą jest sam handlowiec. W tym właśnie celu poszczególne etapy szkolenia jak i tematyka modułów zostały tak skonstruowane i nazwane, żeby osiągnąć zamierzony cel i wartość całego procesu szkoleniowego.
Techniki sprzedaży – kompetencje „twarde” obudowane zostały coachingowymi kompetencjami „miękkimi”.
Najbardziej znane, skuteczne i stosowane techniki sprzedaży opierają się na kilku wspólnych elementach. Są to między innymi: umiejętność komunikacji, zrozumienie potrzeb klienta czy budowanie trwałych relacji. Są to kompetencje „miękkie” bez których „twarde” umiejętności takie jak: technika pytań, sprzedaż oparta na korzyściach, technika dowodów społecznych, sprzedaż perswazyjna, argumentacja nastawiona na emocje i użyteczność, zasady wpływu polegające na regule wzajemności czy zasadzie autorytetu nie mogą być skuteczne i realizowane przez handlowców, którzy nie zweryfikują własnych zasobów w tym obszarze.
Szkolenie pozwala doświadczyć każdemu uczestnikowi własnych talentów, możliwości doskonalenia własnych praktyk sprzedażowych oraz wybór tych, które są dla danego sprzedawcy najbardziej bliskie, bo jego własne.
Kluczowe kompetencje handlowe.
2. Funkcjonowanie w zmianie.
3. Klient
4. Poziom deficytu i poziom obfitości jako zmienna realizacji planu sprzedaży
5. Realna pomoc w procesie sprzedaży
6. Relacje. Poziom mistrzowski – jak go osiągnąć?
7. Zespół i jego siła
8. Konflikt – sposoby na zwycięstwo
9. Doświadczenie handlowe – błogosławieństwo czy przekleństwo?
10. Pokora, cierpliwość, zaufanie do siebie – jakie zasoby wspierają sprzedaż?
11. „Dogonić czy przegonić króliczka? – narzędzia, metody i techniki realizacji planu sprzedaży
12. Obsługa posprzedażowa – handlowiec „na polu minowym”
13. Zarządzanie sobą w procesie sprzedaży – decyzje, konsekwencje, wybory
14. Konkurencja w obliczu faktów, którym nadajemy znaczenie
15. „To Ty jesteś największa przewagą konkurencyjną”.
Proponowany program jest unikatem na zróżnicowanym i konkurencyjnym rynku.
Dedykowany jest handlowcom ale również tym działom w firmie wydawniczej, które pośrednio czy bezpośrednio odpowiadają za sprzedaż.
Skupia na sobie trzy podstawowe obszary:
Program powstał dzięki połączeniu 20 letniego doświadczenia sprzedażowego z kompetencjami trenerskimi i niezwykłymi umiejętnościami coachingowymi.
Pasja i kompetencje z poziomu umysłu i serca do sprzedaży.
Tylko tyle albo aż tyle.
Proponujemy niezwykle skuteczną podróż szkoleniową.
Mapą i kompasem jest Coach i Trener.
Drogowskazem – zasoby i rozwój
Bagażem – doświadczenie
Celem podróży – zdobycie własnej skuteczności.
Każda darowizna, nawet najmniejsza, ma ogromne znaczenie.
Darowizna