Akademia Menedżera Fundacji Połączeni, dedykowana jest zarówno dla doświadczonych, jak i nowych menedżerów.
To kompleksowy program szkoleniowy, który wprowadza i rozwija umiejętności menedżerskie osób na stanowiskach liderskich i kierowniczych.
Akademia przybliża uczestnikom m.in. style i techniki przywódcze, rolę budowania autorytetu w zespole oraz metody rozwiązywania konfliktów. Wykorzystujemy wygodne i nowoczesne narzędzie pomagające śledzić postępy uczestników.
Akademia menadżera obejmuje najważniejsze obszary rozwoju, między innymi: rozwój kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych, rozwój umiejętności motywacyjnych i negocjacyjnych, wzmocnienie postawy lidera, wzmocnienie budowania efektywnego zespołu oraz tworzenie profili kompetencyjnych i wartościowych relacji biznesowych. Szkolenia mogą być realizowane również w wersji on-line. Zapraszamy do czterech modułów zawierających kluczowe kompetencji sprzedaży:
relacje z klientem w zmianie,
rozwój w kontekście sprzedaży,
synergia handlowiec – firma – warunkiem sprzedaży produktu
„Handlowiec jest największą przewagą konkurencyjną.”